Олег Ляшко зі своєю Радикальною партією продемонстрували у 2014 році стрімкий злет електоральних симпатій. Насправді, дуже сумнівно, щоб такий злет був викликаний набуттям стійкого електорату – адже ні реальних досягнень, ні навіть реальної програми ця партія (поки?) не має.
Скоріше, такий стрімкий злет – результат співпадіння зацікавленості виборців бачити нові обличчя у політиці і популістської виборчої кампанії Олега Ляшка. Насправді, практика виборів в Україні показує, що популістські проекти довго не живуть. Термін їх перебування у верхньому ешелоні великої політики визначається харизматичністю лідера, проте навіть найбільш талановиті політики-популісти все одно завершують кар’єру разом зі своїми проектами.
Ще два роки тому Радикальна партія набрала на виборах в Україні лише 1,08%, що за прохідного бар’єру у 5% означало повний провал. Партія набрала навіть менше, ніж «мертва» на той час «Наша Україна&raq
...
Читати далі »