Заяву щодо діяльності своїх «двійників» зробив Громадський рух ЧЕСНО у Сумах. Мало того, що «тезки» використали назву руху для своєї громадської організації, вони присвоїли і відомий логотип — часничину. На її тлі та з використанням усіх гасел справжнього руху самозванці виступають в ефірі місцевого телеканала ATV. Вкрадена символіка є й на листівках, які роздають на вулицях від імені ЧЕСНО, хоча, на жаль, не з надто чесними даними. Що в листівках? Нібито соціологічні дослідження щодо рейтинговості кандидатів у народні депутати.
Та от біда, кажуть координатор руху на Сумщині Анна Товстуха й аналітик проекту Олексій Захарченко, ЧЕСНО не проводить соціологічних досліджень і не визначає рейтингів. Рух лише аналізує профілі кандидатів щодо чітко визначених критеріїв. Зокрема — фігурування у корупційних справах, декларування прибутків та відповідність цих декларацій до способу життя; у разі, якщо кандидат уже був депутатом, &md
...
Читати далі »