Частина сумських Інтернет-ЗМІ показали доволі професійний підхід до висвітлення такої контраверсійної теми, як представлення нового бренду і логотипу міста Суми. Утім, інша частина медіа продемонструвала байдуже ставлення, обмежившись сухим інформуванням і розміщенням замовних матеріалів від міської ради.
14 грудня Суми отримало одразу дві надважливих для обласного центру концептуальні речі – Стратегію розвитку міста до 2030 року і логотип міста (разом із брендбуком). Презентовані обидві концепції були досить помпезно, у найбільшому театрі Сум і за участі керівництва міста. І хоча анонсувався захід як громадські слухання з розгляду проекту Стратегії, за форматом це була, скоріше, святкова презентація.
Особлива увага сумчан була прикута саме до бренду міста Суми. Це і не дивно: рівно три роки тому сумська міська влада вже робила спробу створити логотип міста Суми. Тоді було оголошено конкурс для усіх бажаючих, і вибір серед пропозицій проводився
...
Читати далі »