В Сумах кілька років тому було «успішно» розвалено комунальний автобусний парк, і місто міцно підсіло на голку приватних перевізників. Причини такого стану речей дізнавались журналісти проекту «CorruptUA.org».
Абсолютна більшість пасажирських перевезень в місті здійснюється маршрутками, що дає їх власникам можливість періодично шантажувати місто, вимагаючи підвищення тарифів на перевезення. Лише у 2014 році маршрутники п’ять разів влаштовували страйки, не випускаючи автомобілі на маршрути і паралізуючи таким чином пасажирські перевезення в обласному центрі.
Проїхали повз результат
Єдиною альтернативою приватним маршруткам залишається тролейбусний парк. Проте замість необхідних 113 одиниць транспорту на сьогодні він має 69, з яких 41 – з терміном експлуатації пон
...
Читати далі »