Головна » 2015 » Січень » 01

На кожних виборах сумчани мають сумнівне щастя спостерігати в сумських газетах матеріали, які серед журналістів прийнято називати «джинса». Для людей, необізнаних з медіа-сленгом, є простіше визначення – прихована реклама. Це коли у вигляді інформаційних чи аналітичних статей просувається передвиборча агітація за якогось кандидата чи партію.

По закону усі такі матеріали мають відповідно маркуватися – «передвиборча агітація», «політична реклама» тощо. Проте зрозуміло, що в такому випадку довіри цій інформації від читача буде значно менше. Тому часто штаби просять газету поставити нейтральну рубрику – «політика», «вибори», «ракурс» тощо…

Фактично, якщо провести аналогію з продуктами, то це те ж саме, якби в магазині на пачці зі спредом було написано «масло», а на «сирному продукту» – «сир». Щодо продуктів закон жорс ... Читати далі »

Переглядів: 192 | Додав: olexij | Дата: 01.01.2015 | Коментарі (0)