Головна » 2017 » Червень » 3 » Про сервіс і нагороди
16:38
Про сервіс і нагороди

Учора терміново треба було вийти в скайп. Зайшов у найближче тоді до мене кафе – Нью Йорк Піцца на Петропавлівській. У черзі переді мною – дві жіночки, але чекати довелося майже 10 хвилин, слухаючи «цікавий» діалог: «Мені шубу» - «Так у нас немає шуби» - «А мені дівчина сказала, шо шуба є» - «Галя, у нас є шуба?» - «Ні, ще немає» - «Бачите, немає» - «Жалко, а я хотіла попробувати вашу шубу. А чого ж мені дівчина сказала, шо у вас є шуба» і т.д.

Відволікаюся тим, що розглядаю ТРИ (!) таблички «Ревізор рекомендує», приліплені поруч зі стійкою.

Нарешті моя черга, замовляю каву і сік. «Ой, у нас немає кави. Автомат зламався». Вже потроху закипаючи, забираю сік, сідаю за столик, відкриваю ноут. Цікавлюся, який у них пароль до вай-фай. «А у нас немає вай-фай!»

Твою ж… Кафе, в якому немає кави і вай-фай. Ревізор рекомендує? Тричі поспіль? Ви серйозно? :(

Переглядів: 199 | Додав: olexij | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar