21:30 Про банк |
Я користуюся послугами одного з комерційних банків уже майже 10 років, з моменту, як зареєструвався ФОП. Жодних нарікань на сервіс у мене не було – як і у банку на мене. На якомусь етапі мені відкрили там кредитну лінію для підприємців, я нею користувався, регулярно платив внески-відсотки тощо. Обидві сторони все влаштовувало. Потім мене мобілізували до армії. І згідно закону банк тепер не має права нараховувати мені відсотки на кредит. Тож через пару місяців після того, як я потрапив до зони АТО, банк закриває мені кредитну лінію. Ну, зрозуміло – «нічого особисто, просто бізнес» – банку не вигідно обслуговувати клієнтів АТОвців, що ж з них візьмеш… Ну, а підтримати хлопців, які захищають у тому числі і стабільність банківської системи України – це ж ніде не записано в законодавстві, тому вони не зобов’язані… ОК, я почав поступово закривати кредит – згідно договору, щомісячними внесками відповідного розміру. Там, власне, фігня вже залишилася. Але після повернення з армії, був певний період фінансової нестабільності – адже бізнес треба відновлювати «з нуля», набирати проекти, замовлення, так би мовити «ставати на ноги». І я свідомо прострочив черговий внесок по кредиту. Не критично прострочив і невеликий внесок, якшо що. Ясно що почалися дзвінки з банку і нагадування, мої пояснення, що як тільки надійдуть кошти, так одразу тощо. А потім був дзвінок з центрального офісу цього банку і розмова з його співробітницею. Якій я і «виклав» усе вище написане. На що отримав таке: На цьому етапі у мене здали нерви, і продовжувати розмову я не став. Цікаво, що (повторюся) до армії у мене не було жодних проблем з цим банком, і досі стосунки з працівниками місцевого відділення цілком теплі. Але, попри те, що зараз я можу хоч сьогодні погасити весь той невеличкий залишок по кредиту, я тепер буду максимально відтягувати платежі цьому банку. Максимально. |
|
Всього коментарів: 0 | |